loading...
جوک:لطیفه:بازی:سرگرمی
محمد محمدی بازدید : 255 شنبه 22 خرداد 1389 نظرات (0)
سلام

واقعا که وبلاگ بو گرفته

نمیدونم بوی چیه ولی یه بوهایی میات

میدونی از چیه؟؟؟؟

بگذریم.........

خدمت شریف استاد عارضم که دوستان خیلی علاقه مند به تبادل لینک هستند چطوره که باهاشون تبادل لینک کنیم

تو همین پست اعلام میکنم کسانی که مایلند با ما تبادل لینک کنند اول وبلاگ ما را با نام "کس خل ترین کس خل ها" با توضیح بزرگترین وبلاگ کس و شر با پذیرایی اکی زرد از بازدیدکنندگان لینک کنند بعد به ما خبر دهند تا لینکشان کنیم

چطوره؟؟؟

اگه خوبه بهشون خبر بدیم

این یارو کیه یوزر و پسورد میخوات چطوره یه بسته اکی براش بفرستیم شاید ولمون کنه

یو ها ها ها ها

راستی مشکل سیستمت حل شد؟؟؟میتونی به اینترنت وصل بشی؟؟؟

خوب معلومه که وصلی

بیا برو به این لینک ببین چیا میبینی

از 119000 تومان برو تا 300000 تومن

عجب

لینک

میگم چند وقته عکسای منحرف نذاشتم

فکر کردی میزارم

نمیزارم

ولی مطمئن باش در اینده ای نزدیک بغل وبلاگ رو با چند تا عکس ،گهر بار میکنم

یو ها ها ها .......

خوب سه شنبه های عاشقی هم که تو فکرش باش

خبر از شما

داشت یادم میرفت انتی ویروسمم عوض کردم

فکر میکنی بهت میگم چی گذاشتم

فکر کردی به همین راحتی بهت میگم

خودتو نکش نمیگم

ولی کارش خیلی درسته

قراره یکایک انتی ویروسا رو خودم تست کنم ببینم چطوریه

فعلا این یکی که از نود بهتر بود.حالا یه ماهی باهاش کار میکنم و بهت میگم اوضاش چطوره

دیگه حرف و مطلبی نیست

فقط سلامتی اقا و خدافظی شما مونده که ..........

بای

امضا:جوجه اردک زشت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 9,604